Katram ir sava stāsts
Mēs vēlamies palīdzēt katram vīrietim to pastāstīt.
Vīzija
Vīriešu aksesuāri nav domāti tikai īpašiem gadījumiem vai konkrētai vīriešu grupai. Tie nav tikai par modi vai trikiem. Tie ir par stāstu, par sevis izpaušanu – par to, kas padara Tevi par Tevi. Un viens no veidiem, kā šo stāstu pastāstīt, ir caur mazajām lietām, ko nēsā ikdienā – caur aksesuāriem.
Trendhim izstrādā kvalitatīvus vīriešu aksesuārus, kas ir modīgi un pieejami par saprātīgām cenām. Šobrīd mūsu klāstā ir pieejamiu 13 dažādi zīmoli, kuri piedāvā vairākas kolekcijas gadā un arvien pieaugošu rakstu skaitu, lai palīdzētu tev maksimāli izmantot savu pasūtījumu.
Mūsu vērtības
Vēlies strādāt Trendhim?
Izpētiet mūsu atvērtas pozīcijas un iepazīstiet mūs labāk, izlasot mūsu Atlas.
Trendy stāsts
Vai Tev kādreiz ir bijusi tāda diena, kad modinātājs tiek atlikts pārāk daudz reižu un piecas minūtes pārvēršas piecpadsmit? Mēs šādu situāciju pārzinām labāk, nekā gribētos atzīt.
Tieši mūsu izvēles nosaka, kāds būs mūsu stāsts.
Mēs nevaram izlemt, cik ilgi Tu gulēsi, bet varam palīdzēt Tev izveidot stāstu, kas ir tikai Tavs. Ar Dānijā radītiem produktiem no 13 unikāliem zīmoliem mēs piedāvājam vairāk nekā tikai aksesuārus — mēs piedāvājam iespēju izcelt savu stilu un būt pamanāmam.
Katrs produkts piedāvā savu stāstu. Gatavs kļūt par daļu no Tavējā.
Kāda būs jūsu izvēle?
Kādu stāstu jūs pastāstīsiet?
Ieskaties Trendhim stāstā — ceļā līdz šodienai.
2007
Visi lieliski stāsti kādreiz sākas ... tikai ne plkst. 4:00 no rīta.
Trendhim tika dibināta 2007. gada beigās, kad mums Sebastjanu bija vien 18 gadi un mēs bijām tikko pabeiguši pēdējo skolas gadu. Mēs bijām jauni, enerģiski, ar vēlmi uzsākt savu uzņēmumu... un pietiekami naivi, lai patiesi to arī darītu.
Mums bija divas idejas – mājas piegādes serviss maizei nedēļas nogalēs un tiešsaistes veikals ar aksesuāriem un rotaslietām vīriešiem.
Jūs noteikti esat dzirdējuši teicienu, ka uzņēmējam jādara viss iespējamais, lai sasniegtu panākumus. Tāpēc ātri vien sapratām, ka neesam gatavi celties plkst. 4 no rīta, lai piegādātu maizi.
Un tā arī mēs sapratām, ka maizes piegādes bizness nav mums piemērots. No izdegušām idejām un pārāk agras celšanās radās kas cits — Trendhim.
2008 - 2014
Visu vai neko
Mēs ieguldījām visu - ne tikai naudu, bet arī laiku, attiecības, mūsu sociālās dzīves - uzņēmumā. 16 stundu dienas, 7 dienas nedēļā 2 gadus. Nekādas brīvdienas vai svētki. Visu šo laiku mēs smagi strādājām, lai izveidotu uzņēmumu.
No kopīga dzīvokļa pārcēlāmies uz māju — pietiekami lielu, lai tajā ietilptu gan mēs, gan mūsu topošais uzņēmums. Nepagāja ne gads, kad Trendhim jau bija jāpārceļ uz īstu noliktavu.
Līdz 2009. gada beigām Trendhim jau bija pietiekami ienesīgs, lai mēs varētu sev maksāt algas par pilnu slodzi. Līdz tam mēs bijām strādājuši dažādus darbus — piegādes, ziedu kārtošanu — tikai lai varētu atļauties pusdienas un uzturēt savu sapni dzīvu. Strādāt pusslodzes darbu, lai varētu atļauties savu pilnas slodzes darbu — tas prasa vairāk nekā tikai centību. Tas prasa ārkārtīgu gribasspēku.
2012. gadā mēs nolēmām, ka ir pienācis laiks sākt projektēt savus produktus. Radās mūsu pirmais iekšējais zīmols - Lucleon.
2014. gada beigās Trendhim strauji un stabilā tempā attīstījās, tāpēc mēs paplašinājām savu darbību uz Norvēģiju, Zviedriju, Somiju un Nīderlandi.
Un... mēs sākām pieņemt darbā cilvēkus pasūtījumu komplektēšanai. Tas bija liels panākums!
2015
Brīnišķīga pieredze
Karina un Kristofs pievienojās komandai, preču piedāvājums strauji pieauga, un noliktava kļuva pārpildīta. Pasūtījumus nācās komplektēt un iepakot, ejot pa šaurām ejām vai sāniem.
Kad noliktava pārvērtās par īstu vienvirziena ielu labirintu, mēs sasaucām komandas sapulci. Pēc stundām ilgas apspriedes tika pieņemts lēmums — atvadīties no mūsu mīļajām mājām un pārcelties pāri ielai.
Mēs pārcēlāmies uz jaunajām telpām — vietu, kur ir gan go-karti, gan pingponga galdi, gan vieta, kur dzimt lielām idejām.
Studentu dzīvokļi un dienas, kad var baudītu laisku atpūtu, ir oficiāli beigušās.
Un tu domā, "Labi. Šeit viņi kļūst par profesionāļiem, vai ne?" Nu... ne gluži.
Viens no mūsu pamatprincipiem ir Hakuna Matata (kāda brīnišķīga frāze), un tas ir kaut kas, ko katrs Trendhim darbinieks ļoti vērīgi pieņem. Mēs jau sen bijām nolēmuši, ka nevēlamies būt „profesionāļi” tikai tāpēc, ka tā jābūt.
Mēs vēlamies runāt ar mūsu klientiem vienkāršā valodā. Mēs vēlamies, lai mūsu darbinieki būtu daļa no komandas. Mēs vēlamies pastāvīgi attīstīties kā cilvēki un uzņēmums. Tas ir vairāk nekā vienkārši būt ‘profesionāliem’.
Katrs stāsts ir atšķirīgs. Mēs neesam tie puiši, kuri vēlas iekļauties kādā standartizētā veidnē. Tad kāpēc lai mēs to vēlētu kādam citam?
2016
Strauja izaugsme
Aaah, 2016. gads.
Februāra beigās mēs spērām lielu soli — paplašinājāmies uz 11 jaunām valstīm un pieņēmām darbā 43 tulkus. Kopumā bija jāiztulko visi 3 000 produkti un visa tīmekļa vietne astoņās valodās! Tas nebija viegli. Bet kur tad ir jautrība, ja viss ir vienkārši?
Ak, un mēs sev izvirzījām mērķi līdz gada beigām palielināt unikālo preču skaitu no 3 000 līdz 5 000. Kā rezultātā mums bija nepieciešama plašāka noliktava, lai visu to uzglabātu.
2017 - 2018
Neticami panākumi
Pat servera problēmas 2018. gada novembrī (Melnajā piektdienā) nespēja apturēt mūsu panākumus — lai gan kāds to nopietni mēģināja. Par laimi, mēs izspiedām no situācijas maksimālu labumu un paspējām nosūtīt produktus laikā. Turklāt ieguvām nelielu nacionālo mediju uzmanību. Sebastians bija dienas zvaigzne!
Mēs sākām darbību 12 jaunās valstīs 2017/2018. gadā - Austrālijā, Singapūrā, Kanādā, Jaunzēlandē un ASV, kas nozīmēja, ka kopumā darbojamies jau 28 dažādos tirgos. Tas ir daudz jaunu stāstu, kas jāpastāsta.
Šajos gados liels uzsvars tika likts arī uz atgriešanos pie mūsu zīmola DNS un identitātes vienkāršošanu. 2017. gadā mēs kļuvām par vienu no 10 ātrāk augošajiem uzņēmumiem Dānijā — tā dēvēto ‘Gazeles uzņēmumu’.
Mēs nezinām, kā īstās gazeles to dara, taču mēs to spējam, jo mums ir lieliska komanda un mēs uzticamies kvalitatīviem produktiem. Un par laimi — Horsensā nav neviena geparda!
2019
Vairāk stāstu, ko stāstīt
Mēs esam apņēmušies kļūt par galamērķi stilīgiem vīriešiem un apzinīgiem dāvanu devējiem, kuri domā ilgtspējīgi. Lai to sasniegtu, mums jānodrošina maksimāla kontrole pār visu produktu ceļu — no dizaina līdz piegādei.
Mūsu iekšējā dizaina komanda strauji auga — tāpat kā mūsu kolekcija. Atceraties to vienīgo zīmolu, ko radījām 2012. gadā? Tagad tas ir pārtapis 13 unikālos zīmolos ar vairāk nekā 1600 produktiem, kas pieejami tikai Trendhim.














Iepazīstieties ar 50 smagi strādājošiem, gādīgiem, atbildīgiem un neticami gudriem cilvēkiem — komandu, kuras enerģiju birojā var burtiski sajust. Mūs ir tik daudz, ka vienā bildē vairs nesatilpstam, tāpēc izbaudiet šo GIF ar 26 no mums!
Straujā izaugsme — gan jauni produkti, gan jauni kolēģi — nesa arī savus izaicinājumus. Noliktava, uz kuru pārcēlāmies 2015. gadā, jau bija kļuvusi par šauru, tāpēc pārcēlāmies uz jaunu 3 000 m² lielu telpu, kur beidzot ir vieta elpai… un turpmākai izaugsmei.
2020
Laba apkalpošana = labs bizness
Mūsu fokuss uz klientu apkalpošanu atmaksājās. Mājsēdes laikā, kad arvien vairāk pircēju pārgāja uz tiešsaisti un cilvēki sāka aktīvāk dalīties ar savām pieredzēm sociālajos tīklos, Trendhim vārds izplatījās kā uguns — un pārsvarā atsauksmes bija pozitīvas.
Personīgās rekomendācijas kļuva par mūsu izaugsmes dzinējspēku. Tās ļāva paplašināt komandu, radīt vairāk jaunu produktu un veikt lielāka apjoma pasūtījumus, kas savukārt palīdzēja samazināt izmaksas. Tas viss ļāva mums saglabāt pieejamas cenas, vienlaikus būtiski uzlabojot gan kvalitāti, gan produktu izvēli.
2020. gads daudzējādā ziņā bija izaicinošs, taču mēs to uztvērām kā iespēju mainīties uz labo pusi. Mēs vienmēr esam bijuši apzinīgi attiecībā uz savu ietekmi uz vidi un sabiedrību, taču tieši šogad tika uzsākti daži no mūsu līdz šim ambiciozākajiem ilgtspējības projektiem.
2021
Izaugsme tikai turpinās
Mēs ātri pāraugām savu 3 000 m² noliktavu — to pašu, kurai bija “pietiekami daudz vietas izaugsmei”. Un tas vēl nebija viss: arī mūsu noliktavas vadības sistēma vairs nespēja tikt galā ar ikdienas pasūtījumu apjomu.
Tāpēc mēs rīkojāmies — vienā nedēļas nogalē sapulcējām komandu un pārvietojām vairāk nekā 650 000 individuālu priekšmetu! Tagad darbojamies jaunā, 5 500 m² plašā noliktavā, kas izvietota 3,3 hektāru lielā teritorijā. Ja izaugsme turpināsies, mums būs kur paplašināties — jo mēs tagad domājam uz priekšu. Un jā, mūsu jaunā noliktavas vadības sistēma strādā kā labi ieeļļota mašīna.
Neskatoties uz pandēmiju un globālajām piegādes problēmām, mēs izstrādājām, prototipējām un pilnveidojām vairāk nekā 1 000 ekskluzīvus produktus, kā arī paplašinājām mūsu komandu līdz vairāk nekā 100 izciliem kolēģiem.
Šogad mēs strauji attīstāmies un domājam daudz stratēģiskāk. Lielāks pasūtījumu apjoms padara ražošanu rentablāku, taču mēs izvēlējāmies nevis samazināt cenas, bet paaugstināt kvalitāti. 2021. gadā uzlabojām dažus no mūsu populārākajiem produktiem un turpināsim to darīt arī nākotnē — papildus katru nedēļu pievienojot kolekcijai jaunus, izcilus priekšmetus.
Mācīšanās ir dzīves būtība, bet pilnveidošanās — tās patiesais zelts.
2022
Pakalpojuma kvalitāte
Mūsu vislabāk pārdotais pulksteņa modelis ir Dante. 2022. gadā, ņemot vērā klientu atsauksmes, mēs uzņēmāmies lielu izaicinājumu un pilnībā pārveidojām šo modeli. Iepazīstieties ar Dante II.
Mēs ieguldījām jaunā UV drukas iekārtā, kas ļauj izgatavot pulksteņu korpusus ar personalizētu dizainu. Tagad varam iegravēt tekstu ādā, lāzergravēt metālu un drukāt attēlus pulksteņu aizmugurē. Mums patīk padarīt katru pulksteni īpašu un personalizētu.
Mūsu jaunajām biroja telpām bija jābūt vairāk nekā vienkārši darba vietai — tām vajadzēja radīt mājas sajūtu. Katra nodaļa varēja iekārtot savu telpu, un tagad birojs ir kļuvis par iecienītu pulcēšanās vietu. Turklāt mēs izveidojām savu trenažieru zāli ar velosipēdiem, pastaigu celiņiem un citu sporta aprīkojumu — attaisnojumu neturēties formā vienkārši nav.
Ja vien nebūtu visa tā gardā kūka…
2023
Tā... Tik... Daudz... Produktu...
Mēs ne tikai uzstādījām jaunu rekordu, piedāvājot vairāk nekā 2000 produktus šogad, bet arī papildinājām sortimentu ar vairākām jaunām kategorijām. Tagad pieejama apakšveļa un zeķes dažādās formās, materiālos un krāsās, atsevišķa sadaļa dāvanu kastēm, kā arī plašs pīrsinga rotaslietu klāsts.
Lai atzīmētu šo sasniegumu, daži puiši birojā pat caurdūra savas ausis.
Mēs arī papildinājām savu sortimentu ar jaunu zīmolu — Otsu, mūsu ielu stila zīmolu. Operatīvajā pusē esam ievērojami investējuši jaunā šķirotājā, kas spēj apstrādāt vairāk nekā 2000 pakas stundā ar 99,9% precizitāti.
Un pēdējais pieticīgais sasniegums: mēs sasniedzām 4.7 vidējo novērtējumu Trustpilot 28+ tirgos, ar minimālo novērtējumu 4.5 katrā.
2024
Nākotnes vīzija
Mēs sākām gadu ar jaunu, atjaunotu Atlas. Atlas ir ceļvedis mūsu uzņēmuma kultūrai, komunikācijai un zīmoliem.
Interesē darbā pie Trendhim? Iepazīsties...
Mūsu jaunais šķirotājs bija noderīgs mūsu Valentīndienas kampaņas laikā. Mēs piegādājām 43,114 pakas un mūsu jaunās dāvanu kastes bija liels hīts!
2025
Turpinājums sekos