Atgrieziet 30 dienu laikā - bez jautājumiem!

Piegāde 4,00 € - Bezmaksas piegāde pasūtījumiem virs 49,00 € - Skatīt piegādes iespējas

Piegāde 4,00 € - Bezmaksas pār 49,00 € - Skatīt piegādes iespējas

Biežāk uzdotie jautājumi

Jā, varat! Mēs esam pieejami katru darba dienu no 10:00 līdz 13:00.

📞 +371 64588838

Diezgan ātri apstrādājam arī e-pastus - darba dienās atbildam dažu stundu laikā, dažkārt pat ātrāk.

✉️ info@trendhim.lv

Iepērkoties pie mums, jums ir 30 dienas, lai atgrieztu visu vai daļu no jūsu pasūtījuma, ja vien preces iepakojums ir neskarts un preces nav izmantotas.

Atgriezt preci mums ir ļoti vienkārši. Viss, kas jums būs nepieciešams, ir jūsu pasūtījuma numurs un e-pasta adrese, kuru izmantojāt, lai izveidotu pasūtījumu.

Sekojiet šai saitei lai sāktu.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka…

  • Par preces atgriešanu tiek iekasēta € 5,00 atgriešanas apstrādes maksa. Preču maiņai šī maksa netiek piemērota.

  • Ja jūs atgriežat pasūtījumu, kas tika piegādāts, izmantojot ekspress apkalpošanas pakalpojumu, mēs atmaksāsim tikai summu, kas ir vienāda ar standarta piegādes maksu.

  • Atmaksu veiksim, izmantojot to pašu maksājuma metodi, kas izmantota pasūtījuma apmaksai.
  • Tieša apmaiņa iespējama tikai tad, ja maināt viena produkta izmēru. Ja vēlaties apmainīt vienu dizainu pret citu vai dārgāku preci, jums būs jāatgriež oriģināls, lai saņemtu atmaksu, un jāveic jauns pasūtījums.
  • Personalizētās preces nevar atgriezt vai apmainīt.
  • Higiēnas apsvērumu dēļ tādas preces kā auskarus, pīrsingus, zeķes un apakšveļu var atgriezt tikai neatvērtā, oriģinālajā iepakojumā.
  • Divu pasūtījumu atgriešanu nevar apvienot vienā iepakojumā. Tas nepatīk datoriem. Katra pasūtījuma atgriešanu, lūdzu, sūtiet atsevišķi.

KAD ATGRIEŠANAS PIEPRASĪJUMS IR IZVEIDOTS:

Jūs saņemsiet e-pastu ar apmaksātu atgriešanas sūtījuma uzlīmi.

Izdrukājiet to un pievienojiet savam atgriešanas sūtījumam. Videi draudzīgākā izvēle ir atkārtoti izmantot oriģinālo iepakojumu, ja tas iespējams.

Pēc tam nogādājiet savu atgriešanas sūtījumu uz tuvāko Itella vai UPS sūtījumu nosūtīšanas punktu (atkarībā no tā, kādu piegādes veidu izvēlējāties), un mēs parūpēsimies par pārējo.

Mēs strādājam patiešām ātri. Gandrīz vai neticami ātri. Ja, klikšķinot uz 'pirkt', saprotat, ka esat kļūdījies/-usies, zvaniet mums! Mēs centīsimies pasūtījumu atcelt, bet nevaram garantēt, ka pasūtījums jau nebūs izsūtīts.

Diemžēl mūsu sistēma neļauj mainīt jau izveidota pasūtījuma saturu (dators saka “nē”). Šādā gadījumā vislabāk būs atgriezt jau izveidoto pasūtījumu un veikt jaunu.

Tas noteikti jau ir izdarīts, bet mums tomēr jāpajautā… vai pārbaudījāt mēstules/spamu? Tur tam gan nevajadzētu nonākt, bet dažreiz gadās. Dažreiz e-pastos ir dažādas cilnes dažādiem ziņojumiem – iespējams, apstiprinājuma e-pasts ir paslēpies kādā no tām.

Ja jūs to nevarat atrast nekur un ir pagājušas vairāk nekā 30 minūtes kopš pasūtījuma veikšanas, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs jums nosūtīsim jaunu pasūtījuma apstiprinājumu.

Dažas no mūsu precēm ir tik populāras, ka tiek ļoti ātri izpārdotas. Šādos gadījumos preces lapā parādās forma, kurā varat pierakstīties, lai saņemtu e-pastu, tiklīdz prece atkal būs pieejama.

Par laimi, mums ir daudz lielisku preču! Izpārdotās preces lapas apakšdaļā varat apskatīt tai līdzīgas preces.

Mēs nevaram vien sagaidīt, kad jūs saņemsiet savu pasūtījumu un uzmēģināsiet to pirmo reizi! Tas brīdis mums nozīmē ļoti daudz.

Jūs saņemsiet e-pastu ar sūtījuma izsekošanas saiti. Dažos gadījumos var paiet pāris dienas, līdz sūtījums nonāk jūsu valstī un tiek atjaunināta izsekošanas informācija, bet neuztraucieties - sūtījums ir ceļā pie jums.

Mums ir birojs/noliktava Dānijas pilsētā Horsensā. Lai gan mēs labprāt satiktu jūs klātienē, diemžēl pasūtījumu saņemt uz vietas nav iespējams. Mēs darbojamies kā labi ieeļļots mehānisms, un manuāla iejaukšanās varētu radīt aizkavēšanos.

Tāpēc mums ir 30 dienu pilna preču atgriešanas politika, lai Jūs varētu iepirkties ar mierīgu prātu — ja ļoti maz ticamā gadījumā Jums kaut kas nepatiks, varat to vienkārši atgriezt - bez jautājumiem.

Jā! Visām mūsu precēm ir 2 gadu garantija, ja gadās ražošanas defekts. Tāpēc, jaa rodas kādas problēmas, kas nav saistītas ar parasto nolietojumu, negadījumiem vai nepareizu lietošanu, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz info@trendhim.lv, norādot problēmu, tās cēloni un, ja iespējams, pievienojot attēlu vai video.

Pilnu pieejamo maksājumu pakalpojumu sniedzēju sarakstu jūsu valstī atradīsiet, ritinot uz leju līdz lapas apakšai. Visi maksājumu veidi ir redzami kājenē.

Jūs iepērkaties pie mums kā privātpersona, un pašlaik mēs nepiedāvājam pakalpojumus mazumtirgotājiem.

Bet… ja meklējat Ziemassvētku dāvanas visam savam uzņēmumam un vēlaties iegādāties simtiem ādas mugursomu, sazinieties ar mums. Mēs noteikti spēsim kaut ko izdomāt!

Jaunākie raksti

Jaunākās kolekcijas