Mācīties ir dzīvot
Un pielāgoties ir plaukt
Noteikti populārākā mūsu pulksteņu sērija, Dante, iegūst jaunu izskatu. Mēs regulāri pielāgojam savus dizainus, balstoties uz klientu atsauksmēm, estētikas un dizaina principu attīstību, kā arī ražošanas tehnoloģiju progresu.
Mēs pārdizainojām rokas, lai tās labāk izceltos pret atklāto mehānismu, un izlīdzinājām ciparnīcas izkārtojumu, lai nodrošinātu skaidrāku redzamību un padarītu pulksteni vieglāk nolasāmu. Mēs izgatavojām kroni izteiksmīgāku, kas piešķir tam spēcīgu estētiku, kas saskan ar kopējo stilu un padara to vieglāk lietojamu, kā arī piešķīrām rāmim dziļākus un izteiksmīgākus ciparus. Mēs pievienojām “Dāņu dizains” maziem burtiem pie 6. pulksteņa stundi un plānojam laist klajā vairākas jaunas krāsu kombinācijas. Pulkstenim arī būs garāki siksnas, lai nodrošinātu pielāgojamu fit.
Kam mēs gatavojamies jauno pulksteņu ierašanās, mums likās, ka būtu laba ideja apskatīt, kā (un svarīgāk, kāpēc) mēs izstrādājām oriģinālu.
Nedaudz vēstures
Kāpēc mēs valkājam rokas pulksteņus
Ja, ja domājat par īsto vīriešu aksesuaru, pulkstenis būs šī saraksta augšgalā. Tie ir kļuvuši par mūsu stilu centrālo elementu, taču tikai nedaudz vairāk kā pirms gadsimta mēs tos vispār nēsājām.
Anglijas Elizabete I ir teikusi, ka viņai bijis rokaspulkstenis ar strādājošu ’pulksteņu’ jau 16. gadsimtā, taču līdz brīdim, kad sāka tos izmantot, lai koordinētu uzbrukumus pirmajā pasaules karā, rokaspulksteņus galvenokārt valkāja sievietes. Vīriešiem bija kabatas pulksteņi.
Pirmais kvarca rokas pulksteņs tirgū parādījās 1969. gadā, padarot to kustības uzticāmākas, precīzākas un krietni lētākas nekā mehāniskie pulksteņi. Mehāniskās kustības bija salīdzinoši lielas, smagas, dārgas un mazāk precīzas. Tātad, spēle ir beigusies?
Nē, negluži.
Vispirms, kvarca mehānismi nav īpaši glīti. Lielākajai daļai no mums ir vairāki pulksteņi, un gadu gaitā mēs esam ieguvuši pietiekamu pieredzi, lai izjustu vilšanos, kad izņemam vienu no kastes, lai uzzinātu, ka tas ir beigts. Ilgtspējības laikmetā ideja par bateriju izvairīšanos ir pievilcīga. Kamēr daži raugās nākotnē, lai uzlabotu idejas, atbilde šajā gadījumā ir atgriešanās pie klasiskiem risinājumiem.
1760. gadā pulksteņu meistars André Charles Caron vēlējās parādīt saviem klientiem sava pulksteņu mehānisma sarežģītību, tāpēc viņš noņēma ciparnīcu no viena no saviem kabatas pulksteņiem, atklājot tajā esošo apburta deju. Viņa klienti bija apbūra. Viņš arī saprata, ka, noņemot šo un citus metāla elementus, kas mērķēti uz pulksteņa mehānisma paslēpšanu, viņš varētu padarīt savus pulksteņus vieglākus un plānākus nekā jebkuru no saviem konkurentiem. Skeleta pulkstenis bija dzimis.
Visi godā Dante
Lai viņš valda ilgi
Dante ir iedvesmots no mūsu vēlmes atteikties no bateriju jaudas, apvienojot klasisko meistarību ar mūsdienu estētiku. Mēs atradām perfektu līdzsvaru pulkstenī, kas izmanto jūsu kustību kā jaudas avotu un atklāj savu pukstošo sirdi, vienlaikus saglabājot ciparnīcu viegli lasāmu.
Katra aksesuārs, ko mēs izgatavojam, sākas ar iecelšanu - iekšēju dokumentu, kas apraksta, kāpēc mēs vēlamies izveidot konkrētu priekšmetu. Kvalitatīvi skeleta pulksteņi bieži ir nepieejami dārgi, bet pieejamie ir neuzticami vai izgatavoti no nekvalitatīviem materiāliem. Mēs vēlējāmies to mainīt, izveidojot pulksteni, kas maksimāli palielina kvalitātes/cenas attiecību. Tas nozīmēja aplūkot visu - no materiāliem līdz kustībām un virsmas apstrādēm, ar nebiased acīm izpētot, kur mēs iegūstam vislielāko vērtību par katru no šiem aspektiem.
Skeleta pulksteņa dizains sākas ar tā kustību. Izpētot vairākus kustību ražotājus, mēs atradām ideālo apvienojumu starp pieejamību un precizitāti Seagull ST1646, kustību, kas ir pazīstama ar savu uzticamību. Mūsu dizaineri izstrādāja idejas, kas atklāja tās aktīvākās kustības daļas - balansēšanas rats, galvenā atsperes, izbēgšanas mehānisms un zobrati - vienlaikus noslēpjot mazāk pievilcīgās daļas, piemēram, vērpšanas stublāju. Tas arī deva mums jauku mazu vietu, kur attēlot Seizmont logo.
Perfekcija ir process
Tas var aizņemt ilgu laiku, lai to izdarītu pareizi
Iterācija pēc iterācijas, mēs tuvojāmies kaut kam, ar ko bijām apmierināti. Labāko dizainu mēs nosūtījām vairākiem ražotājiem par paraugiem. Ne tikai rūpīgi pārbaudījām šos paraugus, bet arī izmantojām tos, lai izvēlētos izturīgāko un pievilcīgāko virsmas krāsojumu. PVD pārklājums uz kirurgiskā tērauda izrādījās visizturīgākā un estētiskākā kombinācija, un, kad tas tiek veikts rūpnieciskā mērogā, tas veidoja ievērojami pieejamu un izturīgu pulksteņa korpusu.
Lēmums par to, vai izlikt rotoru (svars aizmugurē, kas uztur jūsu pulksteni uzlādētu, kad šūpojat roku), bija arī interesanta diskusija. No vienas puses, to reti redzat, kad tas ir piesprādzēts pie jūsu rokas, tāpēc kāpēc izlikt to. Stikla aizmugures vāciņš ir dārgāks par vienkāršu nerūdīta tērauda aizmuguri, un ar stingru plāti ir vieglāk noturēt ūdeni ārpusē. No otras puses, tiem, kas interesējas par to, kā darbojas automātiskie mehāniskie pulksteņi (kas attiecas uz vairumu no mums, kuri izvēlas skeleta pulksteņus), rotors, atspriedes un zobrati aizmugurē ir tikpat aizraujoši kā priekšpuse. Bet, ja jūs plānojat tos izlikt, vislabāk ir pārliecināties, ka tie izskatās labi. Un tā arī ir.
Galīgais lēmums, kas bija jāpieņem, bija minerālvizuļa un safīra kristāla izvēle. Mūsu sākotnējie dizaini bija paredzēti ar minerālvizuļa stiklu, bet, kad mēs redzējām, cik spēcīgu mēs varam padarīt pārējo pulksteņa daļu ar ķirurģiskās kvalitātes nerūsējošo tēraudu un augstas kvalitātes PVD pārklājumu, bija loģiski nodrošināt, lai kristāls būtu atbilstošs, lai viss pulkstenis būtu izturīgs pret skrāpējumiem un nokalnēšanu. Safīra kristāls ir daudz stiprāks par minerālvizuļa stiklu, un, lai arī tas nedaudz paaugstināja cenu, mēs beigu beigās ieguvām pulksteni, par kuru mēs patiesi lepojāmies un kuru var iegādāties ikviens.